مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-29اقتصادي

آب شرب روستاهای مرانگ و زرآباد بشاگرد از چاه های پایین دست سد جگین  تامین شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از بهره مندی 144 خانوار روستاهای مرانگ و زرآباد شهرستان بشاگرد از چاه های پایین دست سد جگین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفای هرمزگان امروز افزود: زرآباد و مرانگ تا پیش از این، از چشمه تامین آب می شدند که با هدف پایداری آب شرب مشترکین، نیاز آبی آنها پس از حفر و تجهیز یک حلقه چاه در پایین دست سد جگین تامین شد.

وی با بیان اینکه چشمه تامین آب این روستاها به دلیل استمرار خشکسالی در سال های اخیر در حال خشک شدن بود، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برای رفع این مشکل، علاوه بر حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اقدام به اجرای 7 کیلومتر خط انتقال، یک باب مخزن و 6 کیلومتر شبکه توزیع کرد که پس از نصب انشعابات، مردم این دو روستا به آب پایدار دست یافتند.

  مدیرعامل آبفا با قدردانی از حمایت های استاندار هرمزگان در تامین نیاز آبی اهالی این دو روستا گفت: آبرسانی به مرانگ و زرآباد جزو مصوبات سفر استاندار به بشاگرد بود که با تخصیص 160 میلیارد ریال اعتبار، این پروژه به سرانجام رسید و جمعیتی بالغ بر 440 نفر به آب شرب پایدار دست پیدا کردند.

پایان پیام/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب روستاهای مرانگ و زرآباد بشاگرد از چاه های پایین دست سد جگین  تامین شد

آب شرب روستاهای مرانگ و زرآباد بشاگرد از چاه های پایین دست سد جگین  تامین شد